2018. június 6., szerda

Pácolt sertéstarja




















Van már receptem a blogon pácolt sertéstarjára, (Ketchupos-balzsamecetesMézes-mustáros), ez most egy újabb.

Hozzávalók:
8 szelet sertéstarja

A pácoláshoz:
2 evőkanál szójaszósz
1,5-2 evőkanál sertéssült füszerkeverék
1 evőkanál mustár
1 evőkanál gránátalmaszirup
2 evőkanálolaj
1 teáskanál fokhagymagranulátum
1 teáskanál barnacukor
kevés frissen őrölt bors

- a pác hozzávalóit összekevertem.
A hússzeleteket kicsit klopfoltam, a széleken bevagdaltam,hogy sütés közben ne zsugorodjon fel, bekentem a páccal, üvegtálba rakosgattam, lefedtem a tálat és hűtőben hagytam pácolódni (minimum 4 órát, de legjobb egész éjszakát).
Másnap egy teflonserpenyőben nagyon kevés olajon mindkét oldalukon lassan megsütöttem.
Sült krumplival és paradicsomsalátával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése