2018. szeptember 30., vasárnap

Kókusztejes panna cotta






















Hozzávalók: (6 pohárhoz)
400 ml kókusztej
250 ml tejszí (33%-os)
6 dkg kristálycukor
1,5 teáskanál vaníliapaszta
3 lap zselatin

A málnazseléhez:

25 dkg málna (most nálam fagyasztott)
3-4 evőkanál kristálycukor (ízlés szerint)
4-5 evőkanál víz
1,5 lap zselatin

A zselatint hideg vízbe áztattam. Közben a kókusztejet és a tejszínt melegedni tettem egy lábaskában.  Hozzáadtam a cukrot és a vaníliapasztát is.   Mikor már jó meleg,levettem a tűzről, hozzákevertem a kinyomkodott zselatint. Elosztottam  a poharakban, hagytam hűlni.  Azután a poharakat lefedtem folpack fóliával és hűtőbe raktam. Mikor megdermedt, elkészítettem amálnazselét és óvatosan elosztom a poharakban.  Újra hagyom ezt is dermedni. Pirított kókuszreszelékkel díszítettem.

Málnazselé:
A málnát egy lábaskában pár evőkanál vízzel és a cukorral összefőzöm, azután átpaszírozom. Hozzáadom a kinyomkodott zselatint, hagyom a meleg málnapépben kevergetve feloldódni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése