2021. január 21., csütörtök

Színátmenetes horgolt poncsó

 
















A videó, ami alapján készítettem itt található.

A hozzá használt fonal:














Ez a fonal 250 g  (=1000 m). Sajnos mivel nekem ebből nem lett a kívánt méretű a poncsó, így rendeltem az internetről hozzá, igaz más márkájú, de ugyanaz az összetételű fonalat. Ami nagyon szerencsés volt, mivel  tetszés szerinti színekből lehet kiválasztani, milyen átmenetek legyenek a kívánt gombolyagban és egyénileg megfestik a kiválasztott színátmenetű gombolyagot. Kisebb és nagyobb gombolyagokat lehet rendelni. Én 750 m-es nagyságút választottam (= 187 g). A fekete szín után, amivel végződött az első gombolyagom, már nem szerettem volna más színt még hozzá, így csak egyszínű - fekete -  gombolyagot rendeltem. Ebből maradt fel még egy kevés fonal.
3-as horgolótűvel dolgoztam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése