2021. február 17., szerda

Sörös sertéskaraj










Hozzávalók:

6 szelet sertéskaraj

só, bors, csipetnyi őrölt kömény

5 dkg húsos szalonna

1 agyobb hagyma

2 db kápiapaprika

4 gerezd fokhagyma

3 dl sör

6 teáskanál ketchup (nálam csípős)

olaj


A hagymát félbe,majd szeletekre, a fokhagymát is szeletekre, a kápiát és a szalonnát pedig kis kockákra vágtam.

A karajszeleteket kiklopfoltam, sóztam, borsoztam.

Egy teflonserpenyőben kevés olajat hevítettem,majd a hússzeleteket mindkét oldalukról megpirítottam. Kiszedtem egy tepsibe. A visszamaradt zsiradékra rátettem a szalonnát, majd a hagymát és a fokhagymát,  végül a kápiát és kissé pirítottam. 

 Minden hússzeletet megkentem egy teáskanálnyi ketchuppal, elosztottam rajtuk a pirított hagymás-paprikás "cuccot". Ráöntöttem óvatosan a sört. Lefedtem alufóliával és előmelegített sütőben 170 fokon kb. 1 órát pároltam, majd a fóliát levéve még hagytam tovább sülni, míg a hús szépen megpuhul és a szaft kicsit besűrűsödik.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése