2021. február 19., péntek

Töltött minibagett

 










Hozzávalók:

4 db minibagett

4 tojás 

5 dkg húsos szalonna vékony csíkokra vágva

pár karika kolbász, negyedekbe vágva

kb. 7 dkg kemény sajt (nekem csak szeletelt eidam volt, így azt vágtam apró kockákra, de lehet reszelt sajtot is használni hozzá)

2 szál  újhagyma

só, frissen őrölt bors

fokhagymapor

kevés vaj


A sütőt bekapcsoltam 180 fokra.

A bagettek tetejét V alakban levágtam. A belsejét kicsit kiszedtem,de nem teljesen, hanem inkább még kicsit benyomkodtam a bélzetét, hogy azért ne legyen túl "nehéz" sok töltelék benne. Egy sütőpapíros tepsire raktam.

A levágott tetejüket vékonyan megkentem alulról és felülről is vajjal, megszórtam fokhagymaporral, őrölt borssal, és ezeket is a tepsire raktam.

A szalonnát és a negyedekre vágott kolbászkarikákat teflonserpenyőben megpirítottam,  hagytam kicsit kihűlni.

Közben a tojásokat villával felvertem, hozzáadtam a sajtot, a pirtott szalonnát és kolbászt, a karikákra vágott újhagymát, picit sóztam, borsoztam, (óvatosan,mert a szalonna és kolbász is kicsit sós),  esetleg még zöldfűszerekkeli s ízesíthetjük , majd elosztottam a bagettek mélyedéseiben. Az előmelegített sütőben  kb. 20-25 perc alatt szép pirosra sütöttem. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése