2012. július 5., csütörtök

Gyors gyümölcsös morzsás süti



















Hozzávalók:
3 egész tojás
22 dkg porcukor
1 csomag vaníliáscukor
30 dkg tejföl
0,75 dl olaj
42 dkg rétesliszt
1,5 csomag sütőpor
reszelt citromhéj.

A morzsához a tetejére:
10 dkg liszt
10 dkg kristálycukor
1/2 csomag vaníliáscukor
5 dkg margarín.

+ tetszés szerinti gyümolcs (nálam most barack került rá, de már csináltam fagyasztott cseresznyével és szilvával is).

A morzsa hozzávalóit kézzel gyorsan (hogy a margarín ne nagyon olvadjon meg a kezem melegétől) morzsás állagúra dolgoztam, hűtőbe tettem.
A tojásokat a kétféle cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tejfölt, olajat, reszelt citromhéjat, és végül a sütőporral elkevert lisztet. Kivajazott tepsibe símítottam, tetejét kiraktam félbevágott barackokkal, majd rászórtam a vajas-lisztes-cukros morzsát. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 25-30 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése