2012. november 15., csütörtök

Sonkával és sajttal töltött rántott palacsinta





















HOZZÁVALÓK:
--A palacsintához:
2 tojás
22 dkg liszt
4,5 dl tej
 1,5 dl szódavíz
 2 csapott mokkáskanál só.

--A töltéshez:
sonkaszeletek (én kétfélét tettem)
sajtszeletek (azt is kétfélét használtam: sima szendvicssajtlapocskákat és medvehagymás keménysajtot)

+ liszt, tojás és szezámmagos zsemlemorzsa a panírozáshoz.

A palacsintatészta hozzávalóit összekevertem és hagytam állni 15-20 percet. Utána szokásos módon kisütöttem a palacsintákat.
A kihűlt palacsintát a következő módon töltöttem:
---- mindegyikre tettem egy sonkaszeletet, rá a szendvicssajtlapocska, erre tettem még egy sonkaszeletet, majd egy medvehagymás sajtszeletet is.
A palacsintát a képeken látható módon hajtogattam be, utána lisztben, tojásban és szezámmagos zsemlemorzsában megforgattam, bő forró olajban kisütöttem. 
Sült krumplikockákkal és tartármártással tálaltam.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése