2014. november 8., szombat

Diós-fűszeres pogácsa



















A recept innen.

Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
25 dkg túró
20 dkg margarín
5 dkg vagdalt dió (előtte száraz serpenyőben megpirítottam)
1 tojás
3 gerezd fokhagyma lereszelve
1 púpos teáskanál só
frissen őrölt színes bors.

+
felvert tojás a lekenéshez
vagdalt dió a szóráshoz (kb. 4 dkg, ezt nem pirítottam meg előtte).

A lisztet a sóval és a borssal összekevertem, hozzáadtam a margarínt, túrót és összemorzsoltam, ekkor hozzáadtam a tojást, diót, fokhagymát, összegyúrtam, cipót formáztam és folpack fóliába csomagolva egy éjszakát hűtőben pihentettem.
Másnap ujjnyi vastagra kinyújtottam, kiszaggattam, sütőpapíros tepsire raktam, felvert tojással lekentem, megszórtam vágott dióval. 200 fokos előmelegített sütőben kb. 20-25 perc alatt aranybarnára sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése