2016. november 6., vasárnap

Ananászdzsem



















Akciós volt az ananász. Nagyon szép, nagy volt és finom édes (Dole márkájú).
Egy nagyobb darab volt, meghámozva és a kemény részét eltávolítva  1,4 kg lett.

Hozzávalók:
1 db nagy ananász
Dr. Oetker Gelfix Super 3:1
kristálycukor (a gelfix tasakon levő utasítás szerint)

A meghámozott ananászt kettévágtam és a kemény belső részét kivágtam, majd nagylyukú reszelőn lereszeltem. A dzsemhez Dr. Oeteker Gelfix Super 3:1 port használtam.
A zacskón levő utasítás szerint arányosan kimértem a kristálycukrot, és a főzést is a tasakon levő utasítás szerint csináltam.
Ebből az 1,4 kg ananászból (már tisztán mérve) 8 üvegecske dzsem lett.
- a középen levő az ananászdzsem, a balra levő narancsdzem gránátalmával, a jobb oldali pedig mandarindzsem






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése