2017. március 26., vasárnap

Sütőben készült zöldséges rizses hús



















A recept innen.

Hozzávalók:
60 dkg csirkemellfilé
3,5 dl rizs
7 dl víz
2 csomag fagyasztott zöldségkeverék (én két különbözőt tettem)
2 hagyma
3 evőkanál olaj
2 db leveskocka (csirkés)
só, bors,őrölt pirospaprika

+ tálaláshoz reszelt sajt (nálam cheddar)

A vizet felforraltam, és feloldottam benne a leveskockát.
A hagymát kockákra vágtam, teflonserpenyőben olajon üvegesre pároltam, hozzáadtam a kockákra vágott csirkemellet, hirtelen megpirítottam, sóztam, borsoztam, majd a végén megszórtam pirospaprikával, majd átöntöttem egy mélyebb sütőtálba vagy tepsibe. Rászórtam a száraz rizst, a fagyasztott zöldségkeveréket, picit sóztam, borsoztam, ráöntöttem a levet. Előmelegített sütőbe toljuk,amíg a rizs teljesen megpuhul (az eredeti recept kb 45 percet ír, nem lefedve, közben egyszer átkeverve, de nekem még kemény volt a rizs, ígya vége felé lefedtem a tepsit.
Tálaláskor reszelt sajtot szórtam a tetejére. Salátával vagy savanyúsággal tálaljuk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése