2017. október 12., csütörtök

Kávés - mogyorós keksz

´





















A receptet itt találtam. Eredetileg úgy terveztem, hogy én majd a kekszkinyomóval fogom készíteni a kekszeket ebből a tésztából, de mivel most nem sok időm volt, ezért maradtam az eredeti receptnél levő módszernél és kézzel formáztam én is. Legközelebb kipróbálom a kekszkinyomóval is.

Hozzávalók:
20 dkg finomliszt
10 dkg darált mogyoró
10 dkg porcukor
1 kávéskanál sütőpor
1 evőkanál darált kávé (én púpozott evőkanállal tettem)
15 dkg vaj
1 tojás

A száraz hozzávalókat összekevertem, majd a vajjal és a tojással tésztává gyúrtam. Kisebb diónyi golyókat formáztam, amiket a két tenyerem között kissé ellapítottam, sütőpapíros tepsire rakva előmelegített 180 fokos sütőben kb. 12-13 perc alatt megsütöttem. Nagyon finom, omlós keksz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése