2019. augusztus 10., szombat

Joghurtban pácolt sertéstarja



















Hozzávalók:
6 szelet sertéstarja


A páchoz:
egy kis doboz görög joghurt
3-4 mokkáskanál Kotányi szárított paradicsomos-olivás fűszerkeverék
3 gerezd fokhagyma
1 teáskanál olivaolaj
ízlés szerint Erős Pista
nagyon kevés reszelt citromhéj
frissen őrölt bors

A hússzeleteket megmostam, papírtörlővel sárazra itattam. Enyhén kiklopfoltam, besóztam.
A pác hozzávalóit összekevertem, bekentem vele a húsokat,és letakarva a hűtőben hagytam pácolódni (legjobb egész éjszakát, nekem most csak 3 órát pácolódott).
Azután a hússzeleteket egy enyhén kiolajozott tepsibe tettem, letakartam alufóliával és 180 fokos előmelegített sütőben 1 órát sütöttem, azután a fóliát eltávolítva tovább sütöttem, míg szép piros nem lett, közben egyszer megforgattam.
Én fokhagymás-kakukkfüves-olivaolajas sült burgonya- és batátakockákkal, valamint fetás görögsalátával tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése