2012. április 9., hétfő

Puncsos sütemény

















Sütöttem 2 db 4 tojásos piskótalapot és  egy  7 tojásos rózsaszínűre színezett piskótát.(27 x 35 cm-es tepsiben)
Elkíszítettem az öntetet:
9 dl vizből  38 dkg kristálycukorral szirupot főztem, hagytam kihűlni. Azután puncsaromával és rummal megízesítettem - ízlés szerint.
Az egyik 4 tojásos lapot megkentem vékonyan ribizlilekvárral, rátettem a rózsaszín piskótát, egyenletesen rálocsoltam az öntetet, majd megkentem megint vékonyan ribizlilekvárral és ráhelyeztem a másik 4 tojásos  piskótalapot.
Sütőpapírt tettem a tetejére, arra ráraktam egy tepsit, 2 csomag lisztet rátettem súlynak, hogy egy kicsit lenyomassam.
Máz: 35 dkg (átszitált) porcukrot 1 evőkanál olajjal és pár kanál hideg vízzel kikevertem (a vizet nagyon óvatosan adagolva, nehogy túl ritka legyen), pici piros festékkel megszíneztem, majd rákentem a süti tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése