2012. április 1., vasárnap

Csirketekercsek pirított burgonyával



















Hozzávalók:
kb. 1 kg csirkecombfilé
3-4 ek. majonéz
ketchup
csípős paprikakrém (Erős Pista)
simaliszt

ízlés szerint fűszerek: (nálam pl. pirosparika, őrölt gyömbér, őrölt bors, csipetnyi gyros fűszerkeverék ...)
kevés vaj
olaj a tepsi kikenéséhez.

1. A majonézt összekeverjük a ketchuppal és a paprikakrémmel.
2. Egy másik tálba előkészítjük a lisztes keveréket tetszés szerinti fűszerekkel és sóval.
3. A megmosott csirkecombfilét kissé kiklopfoljuk, egyik oldalát megkenjük az ízesített majonézzel, feltekerjük és megforgatjuk a lisztes keverékben. Kiolajozott tepsibe rakjuk, tetejükre egy kis vajdarabkát teszünk. Előmelegített sütőbe toljuk és megsütjük.
Pirított burgonya: a burgonyát nagyobb darabokra vágtam, sós vízben picit előfőztem - forrástól számítva csak kb. 5 percet - majd leszűrtem és kevés forró olajon szép pirosra sütöttem.






1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Hamarosan ki is próbálom.
    + hoztam neked egy testhez álló játékot. Kukkants be hozzám:
    http://izillatfakanal.blogspot.com/2012/04/husveti-ajanlat-jatek.html

    VálaszTörlés