2014. június 15., vasárnap

Málnás citromos pite


















A receptre ezen az oldalon találtam rá. Némi változtatással elkészítettem.

Hozzávalók: (ahogy nálam készült)
15 dkg rétesliszt
7 dkg simaliszt
7 dkg kristálycukor
22 dkg margarín
1 citrom reszelt héja
csipetnyi só
1,5 csomag vaníliáscukor

- ezeket összegyúrtam, folpack fóliába csomagolva fél órára hűtőbe tettem. Utána sütőpapírral bélelt kisebb (21x33 cm) tepsibe nyomkodtam, előmelegített sütőben kb 20-25 perc alatt világosra sütöttem. Hagytam kihűlni.

A málnás réteghez:
40 dkg málnapép (szétmixelt, átszűrt málna)
30 dkg porcukor
2 csomag vaníliáscukor
4 tojásfehérje
2 egész tojás (megj.: én most 2 fehérjét és 4 egész tojást tettem)
1 citrom reszelt héja
1,5 dl citromlé
12 dkg simaliszt
1 csomag vaníliás pudingpor

- mindent egyben simára kevertem. A kihűlt tésztalapra öntöttem, előmelegített sütőben 160 fokos légkeverésen kb 30 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése