2015. július 14., kedd

Tejfölben pácolt csirkemell






















A recept innen.

Hozzávalók:
1 kg csirkemell

A pácoláshoz:
15 dkg tejföl
2 tojás
4 gerezd fokhagyma
1 teáskanál pirospaprika (az eredeti recept 1 evőkanálnyit ír, én kevesebbet tettem)
só ( én 2,5 púpos mokkáskanállal tettem)
őrölt bors

+ simaliszt a sütés előtti megforgatáshoz

A megmosott, szárazra törölt csirkemelleket én a vastag résznél kicsit bevágtam és kihajtottam, hogy mindenütt egyforma vastag legyen, ököllel kicsit megveregettem.
A pác hozzávalóit jól összekevertem, A csirkemelleket megforgattamm benne (a maradékpácot is ráöntöttem), egy üvegedénybe raktam, folpack fóliával szorosan letakarva hűtőben pihentettem egy éjszakát.
Másnap egy serpenyőben olajat hevítettem, A csirkemmell szeleteket lisztben megforgattam és a jó meleg olajban kisütöttem. Tálalásnál reszelt sattal megszórtam. Kukoricás-borsós rizzsel és friss zöldségekkel ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése