2015. augusztus 12., szerda

Vajas gyümölcsös sütemény





















Hozzávalók (1 csésze  = 2,5 dl):

--- A morzsás alaphoz:
1 csésze rétesliszt
1 csésze finomliszt
1 csésze porcukor
1 vaníliáscukor
15 dkg vaj

--- Továbbá:
2 egész tojás
1 csésze tej
1 vaníliáscukor
1 csomag sütőpor

Elkészítettem a morzsás alapot: a liszteket, porcukrot és vaníliás cukrot szárazon összekevertem, majd a hideg vajjal összemorzsoltam. Kb 15 dkg-ot félretettem belőle a hűtőbe.
A többi morzsához hozzákevertem a sütőport és a másik vaníliáscukrot. Kézimixerrel hozzákevertem a tojásokat és a tejet. Kivajazott, kilisztezett tepsibe (28 x 36 cm) simítottam a masszát, tetejére tetszés szerinti gyümölcsöt szórtam (most 2 db felkockázott nektarin, kevés fagyasztott,kimagozott meggy és pár szem fagyasztott málna). Erre rámorzsoltam a félretett morzsát, majd előmelegített 180 fokos sütőben megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése