2015. október 13., kedd

Hokkaidós-cukkínis Halloumi sajtos lepénykék







Hozzávalók:
20 dkg hokkaido tök (tisztán mérve, ez egy kisebb töknek a fele volt, másik feléből leves készült)
40 dkg cukkíni
4 szál újhagyma
1 csomag Halloumi sajt (Lidl-s)
2 tojás
5 púpos evőkanál zsemlemorzsa
só, őrölt bors, római kömény
vágott petrezselyemzöld.

A megmosott hokkaidó magjait kanállal kiszedtem, nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem (héjastól).
A cukkínit is megmostam, azt is lereszeltem a nagy lyukú reszelőn. A cukkínit azután megsóztam, és hagytam levet ereszteni, majd jól kinyomkodtam.
Az újhagymát vékonyra karikáztam.
A sajtot is lereszeltem a nagylyukú reszelőn.
A lereszelt tököt, kinyomkodott cukkínit, felkarikázott hagymát, lereszelt sajtot, villával felvert tojásokat és a zsemlemorzsát összekevertem, ízesítettem (a sóval óvatosan,mivel már a cukkíni sózva volt, nekem só már nem is kellett a masszához), petrezselyemzöldet adtam hozzá. A masszából előbb gombócokat nyomkodtam, majd kissé ellapítottam (11 db lett).
Egy serpenyőben kevés olajat melegítettem, majd a korongokat réteslisztbe (vagy zsemlemorzsába) forgattam és mindkét oldalukon megsütöttem. Tejföllel meglocsolva ettük.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése