2017. január 4., szerda

Ragacsos ketchupos csirkeszárnyak








A recept innen.

Hozzávalók:
kb. 1,5 kg csirkeszárny (nekem 1,2 kg volt)


A páchoz:
3 dl ketchup (én csípőset használok)
3 duci gerezd fokhagyma
2 teáskanál méz
fél teáskanál szárított oregano
fél teáskanál szárított bazsalikom
fél deci vodka vagy sör (nekem most nem volt itthon így 3 evőkanál whisky-t tettem helyette)
kevés frissen őrölt bors
kevés csili

--- megj.: az eredeti recept ír még pici sót a pácba, én nem tettem, mert a csirkeszárnyakat a pácolás előtt megsóztam.

A megmosott csirkeszárnyakat megsóztam.
A pác hozzávalói összekevertem, és beleforgattam az előkészített szárnyakat. Folpack fóliával szorosan letakartam, és hűtőben hagytam pácolódni minimum 2 órát, de lehet akár egész éjjel is.
Utána sütőpapíros tepsire raktam, 200 fokos sütőben először fél órát alufóliával letakarva, majd utána fólia nélkül szép pirosra sütöttem (még kb 45 perc).
Krumplipürével tálaltam.
sütés előtt




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése