2017. november 12., vasárnap

Sült füstölt csirkecomb



















Hozzávalók:
4 db füstölt csirkecomb
1 nagy hagyma (vagy 2 kisebb)
6-8 gerezd fokhagyma (vagy ízlés szerint)
örölt bors

Én most dupla adagból csináltam (= 8 db csirkecomb).
A füstölt csirkecombokon egy éles késsel 3 bevágást csináltam (kb. 3 mm mélyen). Zúzott fokagymát kézzel jól beledörzsöltem minden oldalukon.
A sütőt bekapcsoltam 180 fokra.
A hagymát félkarikákra vágtam. A felét egy tepsibe szórtam. Erre ráraktam a csirkecombokat, kevés borsot őröltem rá, majd rászórtam a maradék hagymát. Kb. másfél deci vizet öntöttem alája, majd alufóliával lefedve sütöttem kb. 50 percet, majd a fóliát levéve tovább sütöttem, míg széppirosra nem sült, közben néha meglocsoltam a levével (kb. 25-30 perc).
Ěn most krumplipürével és csicsókasalátával tálaltam. (Csicsókasaláta: a csicsókát  meghámoztam, rögtön hideg vízbe tettem hogy ne barnuljon meg. Utána nagylyukú reszelőn lereszeltem, ízesítettem pici vízben elkevert ecetes tormával, ecettel, pici cukorral, sóval, pici őrölt köménnyel, kevés apróra vágott metélőhagymával olajjal meglocsoltam, összekevertem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése