2019. január 29., kedd

Házi kebab csirkecombfiléből





















A recept innen. Praktikus, mert  előkészítve a fagyasztóban tartható, azután már pikk-pakk elkészíthető a gyors kaja. Én most párolt rizssel, fokhagymás öntettel és friss zöldségekkel tálaltam.

Hozzávalók:
csirkecombfilé (Lidl-s, én 8 db-ból csináltam)

A páchoz:5 evőkanál joghurt
1 hagyma lereszelve
4 duci gerezd zúzott fokhagyma
2 evőkanál sűrű paradicsompüré
1 evőkanál őrölt pirospaprika
ízlés szerint csili
ízlés szerint őrölt bors (az eredeti receptben 1,5 teáskanálnyi szerepel)
2 teáskanálnyi (kissé púpozva) oregánó
1 evőkanál só
2 evőkanál olivaolaj  (az eredeti recept ír még plusz 2 evőkanálnyi növényi olajat is, én azt már nem tettemhozzá)

A pác hozzávalóit kikeverjük.
A megmosott, szárazra törölt húsokat megforgatjuk a pácban, és egy tálba rakjuk egymásra, a maradék pácot a tetejére öntjük. Folpack fóliával szorosan letakarjuk, és egy éjszakára hűtőbe tesszük.
Másnap dupla rétegű folpack fóliára rakjuk a húsokat (én két csomagocskát csináltam,vagyis 4-4 combfilé került az egyes csomagokba) és szorosan feltekerjük,a levegőt kinyomkodva belőle, és a két végét szorosan bekötjük. Fontos hogy minnél jobban kinyomjuk a levegőt!
Az így elkészített csomagokat betesszük a fagyasztóba.
Én a főzés napján vettem ki reggel a fagyasztóból (1 csomagot csak) mert nem kell teljesen kiolvasztani, csak annyira hogy még fagyos legyen kicsit, de azért már tudjuk szeletelni. Ugyanis ha még fagyos, szép vékony szeleteket (2-3 mm) tudunk vágni belőle , amiket azután  pici felhevített olajon teflonserpenyőben megsütünk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése