2019. január 3., csütörtök

Sajttekercs




















Hozzávalók:
kb. 40 dkg kemény sajt (egy darabban)
sonkaszeletek
12,5 dkg teavaj
20 dkg vajkrém (ízesített is lehet)
10 dkg tömlős sajt
3 db keményre főtt tojás apró kockákra vágva
kevés ecetes uborka apróra vágva
színes paprika szintén apró kockákra vágva


Egy nagyobb fazékban vizet tettem forrni.
A keménysajtot egy hőálló zacskóba tettem, szorosan bekötöttem, majd a felforrt vízbe tettem, hogy megpuhuljon a sajt a zacskóban. Mikor már puha lett (kb 15 perc után), kivettem a zacskót, szárazra törölgettem, kivettem a puha sajtot belőle, egy szétterített nagyobb folpack fóliára tettem, egy másik folpackfólia darabot rátettem és úgy a két fólia között kinyújtottam. Sonkaszeletekkel kiraktam, rákentem a tölteléket és a fólia segítségevel óvatosan feltekertem. Becsomagoltam a fóliába jó szorosan és hűtőbe tettem minimum egy éjszakára. Mikor megdermed, szépen szeletelhető.
Töltelék: a puha vajat, vajkrémet, tömlős sajtot kézi mixerrel habosra kevertem, kissé megsóztam. A paprikát, uborkát, és főtt tojást már egy gumispatulával kevertem hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése