2019. május 15., szerda

Niva-sajtos sós rúd




















Nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető sós rágcsálnivaló.

Hozzávalók:
10 dkg Niva sajt (kékpenészes sajt)
10 dkg margarín
10 dkg simaliszt

- a darabokra vágott sajtot, lisztet és a hideg,kockákra vágott margarínt egy késes aprítóban összedolgoztam (aprító hiányában egyszerűen csak lereszeljük a sajtot és gyors mozdulatokkal összegyúrjuk a liszttel és a hideg margarínnal. (Só nem kell bele, a sajt elég sós.)
A sütőt bekapcsoltam 200 fokra. A tésztát lisztezett gyúrótáblán kinyújtottam. Megkentem felvert tojással, megszórtam mákkal, és egy hosszú pengéjű késsel csíkokra vágtam (kb. 1-1,5 cm), majd a kés segítségével a sütőpapíros tepsire tettem (a tojástól szépen odatapad a tésztacsík a késhez, így egyszerűen át tudjuk helyezni a tepsire). Betoltam a tepsit az előmelegített sütőbe és kb. 10-12 perc alatt megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése