2020. szeptember 22., kedd

Csirkés miso leves

 



Hozzávalók:

40 dkg csirkecombfilé

1 csomag újhagyma

1 kápia paprika

1,5 liter alaplé (csirkehúsleves kockából készítettem)

25 dkg csiperke gomba (nálam barna)

20 dkg brokkoli apró rozsáira szedve

4-5 db káposztalevél (a vastag részt kivágva belőlük)

4 csapott evőkanál fehér miso paszta

ízlés szerint erős pista (vagy csilipaprika)

kb. 20 dkg rizstészta

olaj

+ ízesítésnek a végén lime lé


Az újhagyma felét karikákra vágtam, a kápiát, káposztát kisebb csíkora/vagy kockákra.

A gombát negyedekbe (vagy ha picit nagyobbak akkor szeletekre).

A csirkecobfilét kockákra vágtam.

Az olajon a felkarikázott újhagymát kissé megfonnyasztottam, rádobtam a húst, hagytam míg kifehéredik. Hozzáadtam a paprikát. Kissé megsóztam, felöntöttem az alaplével, beleraktam a brokkolit, gombát. Kicsit később hozzáadtam a káposztát is. Mikor a hús megfőtt, hozzáadtam a leveshez a miso pasztát is. Egyet forraltam rajta, utánaízesítettem (só, csilipaprika, lime leve).

Közben az csomagoláson levő utasítás szerint kifőztem a rizstésztát is és azzal tálaltam a levest, tetejét pedig megszórtam újhagymakarikákkal (az újhagyma másik fele).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése