2017. december 27., szerda

Paradicsomos sült pennetészta





















Hozzávalók:
40 dkg pennetészta
3 db csirkecombfilé
20-25  dkg füstölt kolbász
1 db piros kaliforniai paprika
20 dkg reszelt mozarella sajt (Lidl)
1 doboz paradicsomkonzerv (hámozott, darabolt)
1 üveg paradicsomos szósz tésztára (Lidl)
2,5 dl tejszín
1 hagyma
2 gerezd fokhagyma
kb. 10-15 dkg kemény sajt (nálam Gouda)
só, bors, csili
bazsalikom,oregano
csipetnyi kristálycukor
olaj

   A hagymát teflonserpenyőben kevés olajon kicsit megpároltam, hozzáadtam a felkockázott csirkecombfilét, enyhén megsóztam, borsoztam, hirtelen megpirítottam, majd hozzáadtam a felaprított fokhagymát és a felkockázott kobászt, végül a kis kockákra vágott paprikát.
   Egy másik lábasban összeforraltam a paradicsomkonzervet, a tésztaszószt és a tejszínt, fűszereztem bazsalikommal, oreganoval, pici sóval, csipetnyi kristálycukorral, csilivel.
   Közben sós vízben kiföztem a pennetésztát,leszűrtem.
   A paradicsomos szószt, a kolbászos keveréket és a pennét összekevertem, hozzáreszeltem a mozarellát is. Egy enyhén kiolajozott, mélyebb kerámiasütőtálba pakoltam, a tetejére kemény sajtot reszeltem (Gouda, Eidam)). 180 fokos előmelegített sütőben kb fél órát sütöttem,míg a sajt szépen ráolvadt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése