2018. március 15., csütörtök

Gyümölcsös kevert (nagyon egyszerű és gyors)



















Hozzávalók: (kisebb tepsire, az enyém 33x20 cm-es)
15 dkg rétesliszt
fél csomag sütőpor (6 g)
9 dkg porcukor
125 ml tej
1 tojás
1 evőkanál olaj

---   A morzsához:
8 dkg grízesliszt
5 dkg kristálycukor
5 dkg hideg vaj

+ tetszés szerint friss vagy fagyasztott gyümölcs (én már csináltam szilvával, barackkal, most fgyasztott bogyós gyümölcsöt használtam)

A tepsit kivajaztam, kiliszteztem (próbáltam sütőpapíron is, de jobb a vajas-lisztezett tepsit használni ennél a sütinél).

A morzsához a lisztet és a cukrot szárazon összekevertem, majd a hideg vajjal morzsássá gyúrtam. Betettem a hűtőbe, amíg elkészül a tészta.
A lisztet, sütőport és a porcukrot szárazon összekevertem. Hozzáadtam a tejet, tojást és az olajat, összekevertem. Nem kell mixert használni, sima kézi habverő tökéletesen elég. Beleöntöttem a tepsibe, elsimítottam, rászórtam a gyümölcsöt. A morzsát rászórtam. 170 fokos előmelegített sütőben kb. 30-35 perc alatt megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése