2018. szeptember 25., kedd

Alacsony hőfokon sült sertéstarja


















Hozzávalók:
kb. 1,2 kg  sertéstarja
10 dkg húsos szalonna
2 közepes hagyma
pár ágacska rozmaring

őrölt kömény

A sütőt bekapcsoltam 120 fokra.
A megmosott, papírtörlővel leitatott húst vastag (kb. 2 cm-es) szeletekre vágtam. Mindkét oldalukat megsóztam és egy tepsibe raktam. Megszórtam őrölt köménymaggal. A szalonnát kisebb darabkákra  vágtam és a tepsibe szórtam, majd  kicsi ágacska rozmaringot tettem a hússzeletekre. A cikkekre vágott hagymát is rászórtam. Alufóliával lefedtem a tepsit, és betettem az előmelegített 120 fokos sütőbe, ahol kb. 2,5 órát sütöttem. Azután a sütőt 200 fokra kapcsoltam, az alufóliát levettem a tepsiről és úgy sütöttem tovább, amíg szép pirosra sült (kb. 30 perc).






1 megjegyzés: