2019. április 18., csütörtök

Pácolt sertéstarja



















Hozzávalók:
kb. 1,5 - 1,7 kg csont nélküli sertéstarja

A páchoz:
2 evőkanál őrölt pirospaprika
4 duci gerezd fokhagyma
3 evőkanál olaj
1 teáskanál mozsárban összetört koriandermag
1,5 teáskanál só
ízlés szerint frissen őrölt bors
ízlés szerint csili vagy erős pista

A megmosott, szárazra törölt sertéstarját vastagabb szeletekre vágtam, a széleken pár helyen bevágtam, hogy sütéskor ne kunkorodjon majd fel. Bekentem a páccal, jól beledörzsöltem. Egy tálba raktam, folpack fóliával letakarva hideg helyre tettem egy éjszakára pácolódni.
Másnap tepsibe raktam, alufóliával lefedve 130 fokos előmelegített sütőbe tettem. 2 óra után a fóliát levettem, a hőfokot megemeltem 200-ra és tovább sütöttem míg szép pirosra nem sült (közben 1x megfordítottam a hússzeleteket).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése