2020. január 31., péntek

Narancsos - gyömbéres csirkecombok
















Hozzávalók:
4 db csirkecomb


A pácoláshoz:
2 dl frissen facsart narancslé
1 evőkanál rizsecet
1 evökanál szójaszósz
4 evőkanál narancslekvár
1 evőkanál édes csiliszósz
1 teáskanál friss reszelt gyömbér
frissen őrölt bors

A megmosott, papírtörlővel leitatott csirkecombokat besóztam.
A pácoláshoz a hozzávalókat összekevertem. Bekentem vele a sózott csirkecombokat, és egy tepsibe raktam, a maradék páclevet rálocsoltam. Lefedve hagytam állni a hűtőben minimum 3 órát.
Azután a tepsit (nem kell lefedni) betettem az előmelegített (190 fok) sütőbe és többször locsolgatva a levével szép pirosra sütöttem.
Párolt rizzsel tálaltam.

Megj.: a blogomon itt található egy másik narancsos-gyömbéres csirkecombrecept is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése