2013. július 9., kedd

Svéd citromtorta


Ezt a receptet teller-cake blogján láttam meg, ő pedig gasztromanónál talált rá.
Én sárgabarack szeletkéket és maradék cseresznyét raktam a tetejére sütés előtt.

Hozzávalók:
15 dkg margarín ((olvasztott)
2 egész tojás
15 dkg nádcukor
1 csomag vaníliáscukor
1 citrom leve és reszelt héja
10 dkg liszt (én réteslisztet tettem)
kevés sárgabarack, cseresznye.

+ vaj a forma kikenéséhez és liszt a szórásához.

Tetejére porcukor.

A cukrot, vaníliáscukrot a tojásokkal habosra kevertem, hozzáadtam a citrom levét és héját, majd az olvasztott margarínt és a lisztet is.
Kivajazott kilisztezett tortaformába öntöttem (az eredeti recept 20 cm-es formát ír, az enyém 22 cm-es volt).
Ráraktam a gyümölcsöt.
160 fokon 30 percig sütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése