2014. április 27., vasárnap

Túrótorta - sütés nélkül





















Van már egy hasonló torta a blogomon, most kicsit variáltam rajta.

Hozzávalók:

15 dkg babapiskóta
12,5 dkg olvasztott teavaj.

 Krém:

50 dkg túró
1 kis doboz tejföl
1,5 dl növényi tejszín (Hulala)
ízlés szerint kristálycukor (kb. 10 dkg)
2 evőkanál tojáslikőr
1 csomag Dr. Oetker expressz zselatinfix (Želatinový stužovač za studena)
kb. 20 dkg vegyes (nálam fagyasztott) gyümölcs.

A díszítéshez:

+ tejszínhab
1 db babapiskóta
reszelt csoki.

A ledarált baba
piskótát összekevertem az olvasztott vajjal. Folpack fóliával kibélelt tortaformába (Ø 24cm) nyomkodtam, betettem a mélyhűtőbe, míg elkészítettem a krémet.
A krémhez a túrót, tejfölt, cukrot,  tojáslikőrt, cukrot és egy keveset a gyümölcsből szétmixeltem, hozzákevertem a felvert tejszínhabot. A zselatinfixet 1 dl langyos vízben elkevertem a csomagon levő  utasítás szerint, hozzákevertem a túrós masszához, és óvatosan beleforgattam a maradék egész gyümölcsöt. (Ha kell, tehetünk még cukrot hozzá, függ a használt gyümölcstől.)
A krémet rákentem a piskótarétegre, hütőbe tettem egy éjszakára. 
Másnap levettem a tortaforma oldalát, óvatosan kiszedtem a fóliát a torta alól,  tejszínhabot kentem rá, 1 db babapiskótát morzsoltam rá, és csokit reszeltem még a tetejére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése