2015. május 18., hétfő

Ananászos-baconös sajtos csirkemell


















Hozzávalók:
csirkemellfilé (kb. 1 kg)
20 dkg szeletelt bacon
1 nagyobb konzerv ananászkompót
reszelt eidami sajt (kb. 12-15 dkg)

őrölt színesbors
csirke fűszersó
darabka vaj
burgonyakeményítő (kb. fél teáskanál)


A csirkemmelleket kissé bevágtam és kihajtottam, kiklopfoltam. Megszórtam csirke fűszersóval, borsoztam, kissé meg is sóztam. Mindegyik csirkemellet körbetekertem baconszalonnával és sütőpapírral bélelt tepsire raktam. Az ananászkompótot leszűrtem, apróbb darabokra vágtam, elosztottam a hússzeleteken, majd reszelt sajttal megszórtam. 170 fokos sütőben sütöttem, míg a sajt kicsi színt kapott.
Elkészítettem a szaftot:egy lábasban kis darabka vajat olvasztottam. Az ananász leszűrt levében elkevertem a burgonyakeményítőt, hozzáadtam az olvasztott vajhoz, és állandóan keverve besűrűsítettem, majd egy-két kanál szaftot a hús alól hozzáadtam ízesítésnek.
Kurkumás rizzsel tálaltam, amibe apróra vágott piros kaliforniai paprikát kevertem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése