2017. február 3., péntek

Gyors krumplileves mascarponeval, baconszalonnával



















 Hozzávalók:
kb. 7-8 db közepes krumpli
1 l zöldségalaplé (én porból készítettem)
fél fej hagyma
pici olaj
25 dkg mascarpone
kevés fokhagymapor
őrölt bors


kevés baconszalonna
levesgyöngy

Kevés olajon kissé megpároltam a kockákra vágott hagymát, hozzáadtam a kis kockákra vágott krumplit, felöntöttem a zöldségalaplével, borssal és sóval és kevés fokhagymaporral  ízesítettem, majd lefedve lassan főztem amíg a krumpli megpuhult (kb. 15 perc). Utána a krumplikockát egy részét kiszedtem , a többit szétmixeltem a levesben. Hozzáadtam a mascarponet, amit először kevés lével hígítottam, nehogy összekapja a forró leves. Ezzel is kicsit mixeltem, majd visszaraktam a félretett krumplikockákat levesbetétnek.
Egy teflonserpenyőben csíkokra vágott baconszalonnát pirosra sütöttem. Ezzel a baconcsíkokkal  tálaltam. (Esetleg lehet még levesgyönggyel is tálalni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése