2017. február 26., vasárnap

Pudingos tejfölös süti II.
















Hasonló sütemény már van a blogomon itt. Ezt a receptet ezen az oldalon találtam.

Hozzávalók:
----   A piskótához:
4  tojás
20 dkg porcukor
1 csomag vaníliáscukor
20 dkg simaliszt
1 csomag sötőpor
1 dl olaj
1 dl víz

----  A pudinghoz:
1 l tej
2 csomag vaníliás pudingpor (én most mandulással csináltam, de bármilyet használhatunk, )
1 csomag vaníliáscukor
4 evőkanál kristálycukor

----   A tejfölös réteg:
1 kg tejföl (az eredeti receptben 3-4 dobozt írtak, én többet tettem mert szeretjük rajta)
5 evőkanál porcukor
1 csomag vaníliáscukor

+ a tetejére fahéjas cukor.

Egy tepsit kivajaztam, kiszórtam liszttel.
Kimértem mindent a piskótához.
A sütőt bekapcsoltam 160 fokra.
A pudinghoz a tejből 8 dl-t melegedni tettem, közben a maradék2 dl-ben elkevertem a pudingport és a cukrot, vaníliáscukrot.
Az egész tojásokat a kétféle cukorral habosra keverte a robotgép. Közben én föztem a pudingot. Mikor a gép már habosra keverte a tojásokat, hozzáadtam az olajat, vizet, végül a sütőporral elkevert lisztet.
A masszát az előkészített tepsibe öntöttem. A forró pudingot a nyers piskótatésztára csorgattam egy szedőkanál segítségével. Betettem az előmelegített sütőbe és kb. 45-50 perc alatt megsütöttem.
Amíg sült, a tejfölt kikevertem a kétféle porcukorral.
Amikor a sütemény megsült, még forrón!!! ráöntjük a cukros tejfölt, és fahéjas cukorral megszórjuk a tetejét.  Hagyjuk teljesen kihűlni, majd egy éjszakára még hűtőbe tesszük.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése