2017. május 22., hétfő

Sütés nélküli joghurtos-túrós desszert





















Hozzávalók:
1 kg görög joghurt (10%-o, vödrös, Lidl)
20- 25 dkg túró
25 dkg Mascarpone
3 csomag vaníliáscukor
7-8 evőkanál porcukor (ízlés szerint)

+ ízlés szerint gyümölcs (nekemmost kb. 40-45 dkg áfonya volt)

+ babapiskóta

A túrót krumplinyomóval kicsit szétnyomkodtam. Összekevertem a mascarponeval, joghurttal, hozzáadtam a porcukrot és vaníliáscukrot.
Egy tepsibe (nekem Tescoma-s tepsi volt 36x25 cm-es, aminek műanyag fedele is van, így praktikusan lecsukható) alulra leraktam egy réteg babapiskótát, rákentem a joghurtos massza felét, kicsit hozzávegettem a akonyhapulthoz a tepsit, hogy jobban befolyjon a krém a piskóták közé, rászórtam a megmosott, jól lecsepegtetett gyümölcsöt (áfonyát), kicsit belenyomkodtam,mert elég nagyszemű áfonyák voltak, befedtem a maradék joghurtos krémmel. Ennek a tetejére ismét piskótát raktam, amit kicsit belenyomkodtam a krémbe. Lefedtem és beraktam egy éjszakára a hűtőbe. Másnapra a piskóták szépen megpuhulnak a krémtől.

Megj.: ugyanezt a receptet megcsináltam eper-áfonya változatban is, az itt található.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése