2017. május 22., hétfő

Szójaszószos, gránátalmamelaszos csirkecomb





















Hozzávalók:
8 db csirkecomb


3 hagyma negyedekre vágva (vagy pár salottahagyma)
8 közepes krumpli félbe vágva
10 dkg aszaltszilva
---
3 dkg gyömbér (friss)
1 dl szójaszósz
0,9 dl gránátalma melasz
3 evőkanál juharszirup
12 dkg csatni
frissen őrölt bors
oregano

A csirkecombokat megmostam, papírtörlővel megtöröltem. Enyhén besóztam.
A szójaszószt. melaszt, juharszirupot, csatnit,borsot, oreganot és reszelt gyömbért összekevertem. A combokat, krumplit, hagymát és aszaltszilvát beleforgattam, majd mélyebb tepsibe öntöttem az egészet, a tepsit alufóliával lefedtem. 200 fokos sütőbe toltam, és kb. 2 órát sütöttem, közben többször átkevertem. A vége felé az alufóliát levettem róla és addig sütöttem, míg a combok szép pirosra nem sültek. Párolt rizst kínáltam mellé köretnek és a vele sült krumplit meg a hagymát.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése