2017. május 1., hétfő

Magos mustáros sertésszűz






Hozzávalók:
2 db sertésszűz (2 x 65 dkg-os volt nekem most)
só, bors
burgonykeményítő (kb 1 teáskanál) - ez az eredeti receptben nem szerepelt, nekem így jobban tetszett

A pácoláshoz:
6 evőkanál magos mustár
3 evőkanál olivaolaj

A megmosott sertésszüzet medailonokra vágtam. Sóztam, borsoztam.
A mustárt az olivaolajjal elkevertem és bekentem vele a húsokat minden oldalukon. Egy tálba raktam, fóliával letakarva hagytam hűtőben pácolódni 3 órát. Utána sütőpapíros tepsibe raktam és 200 fokos előmelegített sütőbe toltam, kb 25-30 percre. Közben, mikor már elég sok levet engedett a hús, azt leöntöttem egy lábaskába, adtam hozzá pár evőkanál vizet még, felforraltam, és kevés vízben elkevert burgonyakeményítővel besűrűsítettem.
Burgonyapürével és friss zöldségekkel tálaltam.
A recept innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése