2020. április 28., kedd

Zöldséges karajszeletek
















A recept ötlete innen, de én kicsit átalakítottam az itthon talált hozzávalókhoz.

Hozzávalók:
csont nélküli sertéskaraj (nálam kb. 85 dkg volt)
só, bors
liszt
olaj
fagyasztott zöldségkeverék (nálam brokkoli, borsó, sárgarépa, kukorica)
mozarella
kevés reszelt ementáli sajt
szeletelt eidami sajt

A húst felszeleteltem, klopfoltam, sóztam, borsoztam. Lisztbe forgattam, majd teflonserpenyőben, kevés felhevített olajon mindkét oldalukon megsütöttem, átraktam egy sütőpapíros tepsibe.
A zöldségeket sós vízben roppanósra főztem, leszűrtem, hideg vízben tettem, majd újra leszűrtem.
Összekevertem a reszelt mozarellával és a reszelt ementáli sajttal, sóztam, borsoztam ízlés szerint.
A sajtos-zöldséges masszát a húsokra pakoltam (kicsit a kezemmel lenyomkodtam). Szeletelt eidami sajttal befedtem az így előkészített húsokat. 200 fokra előmelegített sütőben megsütöttem.
Én krumplipürével és paradicsomos uborkasalátával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése