2020. június 23., kedd

Joghurtos kevert süti fahéjas morzsával



Nagyon gyorsan összeállítható és finom. Bármilyen gyümölcsöt lehet használni hozzá.

Hozzávalók: (26-27 cm-es formához)

A tésztához:
1 tojás
2 dl joghurt
12 dkg simaliszt
2 teáskanál sütőpor
10 dkg kristálycukor
csipetnyi só
vaníliapaszta (én most vaníliás joghurttal készítettem,így vaníliapasztát már nem tettem bele)

Fahéjas morzsához:
7 dkg simaliszt
7 dkg kristálycukor
6 dkg aprószemü zabpehely
1 csapott teáskanál őrölt fahéj
7 dkg vaj

+ magozott meggy (vagy tetszés szerint más gyümölcs is lehet)

+ vaj a forma kikenéséhez és liszt a kiszórásához

A sütőt 175 fokra előmelegítettem.
A piteformát kivajaztam és kiszórtam liszttel.
A morzsa hozzávalóit morzsássá gyúrtam.
A tészta hozzávalóit kézi mixerrel kikevertem. Belesimítottam az előkészített piteformába és kimagozott meggyel kiraktam a tetejét. Rászórtam a morzsát.
Előmelegített sütőben kb. 30-35 perc alatt megsütöttem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése