2020. október 21., szerda

Almás morzsasüti

 










Hozzávalók: (20x32 cm-es tepsi)

25 dkg rétesliszt

12 dkg porcukor

1 csomag vaníliáscukor

fél citrom reszelt héja

12,5 dkg vaj

+  egy marék durvára vágott dió


Töltelék:

50 dkg alma (tisztán mérve)

egy marék mazsola

2 teáskanál fahéj


A lisztet, porcukrot, vaníliáscukrot szárazon összekevertem, majd a vajjal és a citromhéjjal morzsássá dolgoztam. A felét ennek a morzsának egy jól kivajazott tepsibe szórtam, a maradék morzsához pedig hozzákevertem a vagdalt diót és félretettem. A tepsiben levő morzsára egyenletesen rászórtam a fahéjjal és mazsolával összekevert reszelt almát, majd elosztottam a tetején a diós morzsát. 170 fokos előmelegített sütőben megsütöttem (kb.35-40 perc, sütőtől függően). Ha kihűlt, akkor szeleteltem. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése