2020. október 23., péntek

Miso pasztás fokhagymás csirkecombok

 










Hozzávalók:

5 db alsó csirkecomb

5 db felső csirkecomb


A pácoláshoz:

15 dkg fehér miso paszta

6 dkg vaj 

2 evőkanál méz

frissen reszelt gyömbér (kb.1 teáskanálnyi)

1 evőkanál rizsecet

frissen őrölt bors


+ 8-10 duci gerezd fokhagyma


A miso pasztát az olvasztott vajjal, mézzel, gyömbérrel, rizsecettel és frissen őrölt borssal összekevertem. A megmosott, papírtörlővel leitatott combokat bekentem minden oldalról a keverékkel, és egy tepsibe raktam, rászórtam a megpucolt, késsel szétlapított fokhagymagerezdeket, és így betettem a hűtőbe pácolódni kb.3-4 órára.

Azután a sütőt bekapcsoltam 180 fokra és az előkészített tepsit a combokkal (amit felöntöttem kb. fél dl vízzel) beraktam sülni. Háromnegyed óra sülés után egy szilikonecsettel szétkentem a combokon a kissé már pirosodó vajas kencét a tetejükön, melocsoltam saját levével és tovább sütöttem, míg szép pirosra sült(közben még párszor meglocsoltam a lével).

Párolt rizzsel (amit a fokhagymás szafttal meglocsoltam) és kínai salátával tálaltam. (A kínai saláta receptje ennek a bejegyzésemnek a végén szerepel.)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése