2016. március 12., szombat

Aszalt paradicsomos kenyérrudak



















A recept a Napfény és Fűszer blogról van. Annyit változtattam,hogy olajból kevesebbet tettem és rozmaring helyett pedig bazsalikomot.

Hozzávalók:
30 dkg simaliszt
5 dkg kukoricaliszt
1,5 dkg élesztő
2 dl langyos víz
2 evőkanál olaj
1 evőkanál bazsalikom
1 tk só
4 szelet sonka (én Schwarzwaldi Lidl-s sonkát tettem, apróra vágva)
5 darab aszalt paradicsom (apróra vágva).

+ a hempergetéshez: mák,szezámmag, reszelt sajt (cheddar).

A hozzávalókból robotgéppel bedagasztottam a tésztát, átpakoltam a kelesztőtálba és hagytam kelni. Utána kinyújtottam kb.1 cm vastagra, Pizzavágóval csíkokra vágtam (én kb. 1,5 szélesre), majd kicsit meghengergettem, azután picit vízzel lespricceltem, hogy jobban rátapadjanak a magok, ujra meghengergettem kicsit, majd egy sütőpapírra rászórtam a magokat (nekünk a mákos ízlett a legjobban) és meghengergettem rajta a nedves rudakat, sütőpapíros tepsire rakosgattam. Konyharuhával letakartam, míg a sütőt előmelegítettem 200 fokra. Kb. 12-15 percig sültek nekem.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése