2016. július 31., vasárnap

Sült csirkecomb garam masala fűszerrel pácolva






















Hozzávalók:
8 db csirkecomb

A pácoláshoz:
10 dkg tejföl (vagy joghurt)
2 duci gerezd fokhagyma
2 evőkanál citromlé
1 mokkáskanál (púpozott)  gyömbérpor
1 mokkáskanál (púpozott) barnacukor
1 púpozott mokkáskanál őrölt pirospaprika
1 teáskanál só
1 evőkanál garam masala fűszerkeverék
ízlés szerint erős pista (én kb. 1 mokkáskanállal tettem)

A megmosott csirkecombokat bekentem a páccal, majd egy folpack fóliával letakarva beraktam a hűtőbe egyéjszakára.
Másnap egy teflonserpenyőbe pár csepp felhevített olajon mindkét oldalukon hirtelen megpirítottam a combokat, majd tepsire raktam. A maradék pácot a tefloserpenyőbe öntöttem , pici vizet öntöttem rá,hogy a lesült maradékok feloldódjanak, majd ezt is a húsra öntöttem. Előmelegített sütőben szép pirosra sütöttem (kb. 60-70 perc, félidőben megforgattam). Ha kellet, pici vzet öntöttem alá sütés közben.
Sült krumplival tálaltam. A többiek tejfölös uborkasalátát ettek hozzá, én pirított cukkínikarikákkal, amiket timiánnal,  fokhagymagranulátummal és sóval ízesítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése