2016. augusztus 4., csütörtök

Mangó csatni























Hozzávalók:
1 nagy, érett mangó (meghámozva, már mag nélkül nekem, kockákra vágva 53 dkg volt)
1 hagyma (8 dkg)
1 duci gerezd fokhagyma
2 db kardamon magjai (kicsit mozsárban megtörtem, de nem nagyon)
1/2 mokkáskanál mustármag (mozsárban kissé megtörve)
1/2 mokkáskanál fekete köménymag (Nigella mag) - elhagyható
5-6 dkg cukor (barna, vagy sima kristálycukor)
1/4 mokkáskanál kurkuma
6 g friss gyömbér lereszelve
1/2 mokkáskanál só
2-3 evőkanál almaecet (ízlés szerint)
ízlés szerint szárított csilipaprika

Mindent a fazékba pakoltam, néha megkeverve főztem kb. 30-40 percet. Forrón üvegekbe töltöttem, lezárva 10 percre fejre állítottam az üvegeket.
Ebből a mennyiségből 4 db (145 ml-es) kis üvegecskével lett.


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése