2017. április 30., vasárnap

Sumac fűszeres csirkecomb







Hozzávalók:
csirkecombok (nálam most 5 alsó- és 8 felsőcomb)

A pácoláshoz:
3 evőkanál Sumac fűszer
2 duci gerezdfokhagyma
1 evőkanál paradicsomsűrítmény
2 evőkanál gránátalma melasz
ízlés szerint csilipehely

A pác hozzávalóit összekevertem.
A megmosott, szárazra törölt combokat sóztam, majd összeforgattam a pácban (kézzel a legjobb).
Lefedve hagytam a hűtőben pácolódni legalább 2-3 órát.
Utána enyhén kiolajozott tepsibe raktam a húsokat. Pár csepp olajjal megcsepegtettem, megszórtam szezámmaggal. 200 fokos előmelegített sütőbe toltam. 20 perc után betettem sütni a krumplit is, amit ez szerint a recept szerint készítettem. Ekkor levettema hőfokot 180 fokra, és légkeverésen sütöttem tovább a húst és a krumplit egyszerre, amíg a hús is és a krumpli szép piros és puha nem lesz (nálam kb. 1 óra volt).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése