2017. július 16., vasárnap

Rakott csirkecombfilé - szalonnával és gombával





















A recept innen. Ott csirkemellel készült, én inkább combfilét használtam, gondoltam abból szaftosabb lesz.

Hozzávalók (ahogy nálam készült):
1,2 kg csirkecombfilé
25 dkg champignon gomba (én barnát használtam)
20 dkg húsos, szeletelt szalonna (Lidl)
3 hagyma
9 evőkanál csípös ketchup
7 gerezd fokhagyma
2 evőkanál olaj
só, bors

A megmosott, lecsepegtetett húst kisebb darabokra vágtam (kb. 3 darabra mindegyik combfilét), megsóztam.
A gombát és a hagymát szeletekre vágtam. A szalonnaszeleteket kettévágtam.
Egy fedeles tepsibe vagy jénai tálba felváltva beraktam a húst, szalonnát, hagymát, gombát.
A ketchupot elkevertem az olajjal, zúzott fokhagymával, frissen őrölt borssal, majd egyenletesen rákentem az előkészített húsos rétegre. Lefedtem a tepsit, és előmelegített 200 fokos tepsibe toltam kb. 45 percre, majd a fedőt eltávolítva még tovább sütöttem,míg szép pirosra sült a teteje.
Krumplipürével és paradicsomos jégsalátával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése