2017. július 15., szombat

Szaftos sertéslapocka sütőben készítve






















A recept innen.

Hozzávalók:
1 kg sertéslapocka
3 nagy hagyma
5 gerezd fokhagyma
2 teáskanál gulyás fűszerkeverék
3 teáskanál pirospaprika (én 2 teáskanál normál-  és 1 teáskanál füstölt pirospaprikát tettem)
3 teáskanál burgonyakeményítő
2 leveskocka
fél teáskanál só
fél teáskanál őrölt bors
kb. 6 dl víz (az eredeti receptben 7,5 dl szerepelt, én kevesebbet tettem - elolvasva a hozzászólásokat)
+ én még Univer csípös gulyáskrémet is adtam hozzá, hogy pikánsabb legyen

A húst kockákra vágtam.
A hagymát szintén kockákra, a fokhagymát apróra vágtam. A húst egy nagyobb jénai tálba raktam, hozzáadtam a hagymát, fokhagymát, fűszereket, burgonyakeményítőt, jól összekevertem. A vízben feloldottam a leveskockákat, majd a levet a húsra öntöttem, ezzel is elkevertem. A tálat lefedtem a fedelével, és 250 fokon kb 1,5 órát sütöttem (közben néha átkevertem), utána 200 fokra visszavettem a hőt, és még kb fél órát tovább sütöttem (mindvégig lefedve, néha megkeverve).
Én most tésztarizzsel és uborkasalátával tálaltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése