2018. május 8., kedd

Paradicsomos-tejszínes krumplis csirkecombfilé



Hozzávalók:
60 dkg csirkecombfilé
4 db krumpli (közepes)
3 db újhagyma (vagy egy közepes hagyma)
10 dkg füstölt,húsos szalonna
2 dl tejszín
3 evőkanál paradicsomsűrítmény
3 gerezd fokhagyma
4 evőkanál olaj
1 teáskanál füstölt paprika
só, bors
reszelt sajt a tetejére

A paradicsomsűrítményt elkevertem a tejszínnel, zúzott fokhagymával, füstölt pirospaprikával,olajjal, sóval és borssal ízasítettem.
A húst és a meghámozott burgonyát kockákra vágtam. Az újhagymát felkarikáztam, hozzákevertem a húshoz a burgonyával és a felkockázott húsos szalonnával együtt. Ráöntöttem a paradicsomos keveréket, összeforgattam, szükség szerint még utánaízesítettem. Egy kisebb tepsibe rakva, alufóliával lefedve 180 fokos előmelegített sütőbe toltam és addig sütöttem,míg a hús és a krumpli megpuhult (az eredeti recept 40-45 percet írt, de nekem tovább tartott). Azután a fóliát levettem róla, megszórtam reszelt sajttal és visszatoltam a sütőbe. Addig sütöttem,míg a sajt szép pirosra nem sült.
Salátával tálaltam.
A recept innen.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése