2018. július 1., vasárnap

Sósmogyorós bundában sült csirkecomb




















Hozzávalók:
alsó csirkecombok (nálam 12 db)

kb. 20-25 dkg sós pörkölt mogyoró
durvára őrölt száraz csili (ízlés szerint)
2 tojás
1 evőkanál tej
liszt
kevés olaj a sütőpapír megkenéséhez

A megmosott alsó csirkecombokat papírtörlővel szárazra töröltem, enyhén besóztam (figyelembe véve, hogy a mogyoró is sós).
A tojásokat a tejjel és pici sóval villával felvertem.
A mogyorót durvára vágdaltam és csilivel összekevertem.
A combokat megforgattam lisztben, azután a tojásban, végül a durvára vágott csilis mogyoróban.
Egy tepsibe sütőpapírt tettem, megkentem vékonyan olajjal és ráraktam a combokat.
200 fokos előmelegített sütőben kb. 1 óra alatt megsütöttem (amíg szép aranybarnára nem sült).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése