2018. június 9., szombat

Ketchupos-mustáros csirkemellcsíkok





















Hozzávalók:
60 dkg csirkemellfilé
1 hagyma
1 gerezd fokhagyma
4-5 evőkanál (csípős) ketchup
2 evőkanál mustár
2 teáskanál Worcesterszósz
4 db közepes savanyúuborka
2,5 dl tejszín
1 csapott teáskanál simaliszt
só, ízlés szerint kevés szárított csili
olaj

A megmosott, szárazra törölt csirkemelleket vékony csíkokra vagdaltam.
A hagymát megpucoltam, kockákra vágtam. A fokhagymát is apróra vagdaltam, a savanyúuborkát is apró kockákra.
Egy serpenyőben kevés olajat hevítettem, üvegesre pároltam benne a hagymát. Utána hozzáadtam a csirkemellcsíkokat, a fokhagymát, hagytam hogya hús kifehéredjen, közben kevergettem. Megsóztam. Hozzáadtam a ketchupot, mustárt, Worcesterszószt és tovább pároltam. Kb. 15-20 perc után beletettem az uborkát, összekevertem. A tejszínben elkevertem a lisztet, hozzákevertem a húscsíkokhoz. Hagytam pár percet még főni, közben néha megkevertem, ha kell, utánaízesítettem (só, csili).
Párolt rizzsel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése